Gusto e brandul optimismului
De-a lungul anilor, campaniile de promovare și comunicare ale brandului Gusto au fost apreciate și premiate atât în cadrul competițiilor românești de specialitate, precum Romanian PR Awards, cât și în cele internaționale precum Cannes Lions, campania pro-optimism fiind denumită drept cea mai bună campanie de PR din Europa de Est, sau SABRE Awards şi IPRA Golden World Awards.
Maestrul Ștefan Popa Popa’s a desenat pentru pungile de pufuleți caricaturi în care îl surprindea în diverse ipostaze pe Gus, cațelul-mascota al Gusto. Citește mai mult
Acestea au fost punctul de plecare al sutelor de benzi desenate de pe pungile de pufuleți (insert link to the Benzi page), primul lucru cu care oamenii intră în contact când cumpără Gusto, având un motiv foarte simplu și direct să zâmbească.
Spoturile TV, Headless şi Dogface, au stârnit multe discuții, și au poziționat brandul Gusto pe teritoriul optimismului: “Mălai, sare şi aer. Deci, nimic să te îngrijoreze!” Pe lângă compoziţia naturală, un alt element care descria “optimismul” brandului era traseul produsului: un pufulete care vine dintr-o fabrică de langă Baicoi şi ajunge la milioane de consumatori din întreaga lume, dar şi o companie care a crescut încet dar sigur, de la o investiție de 2.000 de dolari la o valoare de peste 20 de milioane de euro.